|
| Ocena zgodno¶ci układów sterowania i automatyki maszyn z wymaganiami dyrektyw LVD, EMC i ATEX Zapraszamy do udziału w seminarium i ćwiczeń z dyrektyw 2006/95/WE (LVD), 2004/108/WE (EMC), 94/9/WE (ATEX 100A) i 1999/92/WE (ATEX 137), które odbędzie się 19-20 maja 2008r. w Katowicach. |
| | Oddanie do użytkowania maszyn i urz±dzeń wymaga często dostosowania ich czę¶ci elektrycznych do minimalnych wymagań dyrektyw: niskonapięciowej (LVD) i kompatybilno¶ci elektromagnetycznej (EMC). Szkolenie to pozwala na zdobycie wiedzy z zakresu oceny zgodno¶ci elektrycznych układów sterowania i automatyki maszyn.
Często problemem dla automatyków jest również okre¶lenie czy maszyna będzie pracowała w strefie zagrożonej wybuchem. Szkolenie daje odpowiedĽ na pytania:
- jakie kryteria pozwalaj± zaklasyfikować urz±dzenia do poszczególnych kategorii wybuchowo¶ci,
- jak klasyfikować miejsca zagrożone wybuchem.
Celem szkolenia jest:
* Przygotowanie uczestników do samodzielnego, efektywnego i zgodnego z normami przeprowadzania oceny zgodno¶ci i nadawania oznakowania CE dla czę¶ci elektrycznej maszyn i urz±dzeń,
* Wyja¶nienie niejasno¶ci wynikaj±cych z dyrektyw UE i polskich rozporz±dzeń wprowadzaj±cych dyrektywy do prawodawstwa polskiego,
* Przekazanie wskazówek dotycz±cych sporz±dzania dokumentacji technicznej,
* Ukazanie obowi±zuj±cego i przyszłego stanu prawnego dotycz±cego kompatybilno¶ci elektromagnetycznej,
* Udzielenie odpowiedzi na nurtuj±ce uczestników szkolenia pytania w odniesieniu do wyrobów produkowanych przez firmę. | | Termin i miejsce: 19-20 maja 2008 r. Katowice
Szczegółowe informacje, program, rejestracja >>>
Zapraszamy do uczestnictwa! Dla osób, które zapisz± się na nasze seminaria przygotowali¶my rabaty.
Kontakt w sprawie seminariów:
tel./fax 077 442 68 90,
e-mail: luc@luc.pl
Istnieje również możliwo¶ć przeprowadzenia zajęć bezpo¶rednio w firmie oraz opracowania szkoleń na indywidualne zlecenie.
Zapraszamy do współpracy.
Zespół LUC - CE CONSULTING
| | Dalsze informacje... | 2008-04-15 Cert Partner Mariusz Łukaszyński |
|
|
|
|
|
|
|